Oli ihan pakko ottaa näistä kuvat, ja jakaa teille, kun nää pyörii tuolla vanhempieni luona jatkuvasti silmissä. Joten saanen esitellä:

Koira ja ankka

Kissa

Ja nämä on siis mun lapsena tekemiäni kanavapistotauluja. Äidiltä kyselin, että muistaako minkä ikäinen silloin oli, kun nämä tuli tehtyä, niin kuulemma ennen kouluun menemistä, joten arvaukset on 6 ja 7 vuotta.

Koira-taulu on tehty ensin. Ja mä vieläkin muistan, kuinka olen sitä ommellu! Ja parhaani yritin, mutta pikku hamoja sattui matkan varrelle:

...pistot menee vähän miten päin sattuu...

...kuten tässäkin nenässä väärään suuntaan, mutta tuo silmän ompeleminen, se vasta on arveluttava suoritus... näin jälkikäteen herää kysymys, että mitä ihmettä mä olen ajanut siinä takaa...?

Mutta kaiken kaikkiaan ihan kelvollinen 6-vuotiaan suoritus! Minulla ei ollut kirjontakehystä, sen muistan. Ja senkin muistan, kuinka äiti kielsi tekemästä liian kireää. Ja onneksi niin, lopputulos on kyllä yllättävän tasainen, eikä se vedä tai tuuppaa mihinkään!

Ja senkin muistan, että äitikin oli tähän suoritukseen varsin tyytyväinen, joten palkinnoksi sain uuden kirjontapakkauksen, eli Kissan

Tätä työtä aloittaessani muistan, kuinka minua otti päähän tuon edellisen työn väärään suuntaan kenottavat pistot, joten päätin, että nyt tästä tulee sitten virheetön! (kyllä, olin jo lapsena varsin perfektionisti näiden suoritusteni kanssa!) Ja vaikka tätäkin taulua syynäsin juuri erityisen läheltä erityisen tarkasti, niin ei siinä kyllä sen suurempia virheitä olekaan! Joten eka oli harjoituskappale, ja tämä on sitten jo onnistunut!

Hauskaa viikonloppua kaikille!