Pahoitteluni heti alkuunsa kaikille jotka tätä postausta erehtyvät selaamaan, luvassa  on tuhat samanlaista kuvaa, joissa mässäilen väreillä oikein olan takaa! Eli luvassa paljon kuvia, ja vähän asiaa!

Tästä se sitten lähtee!

Tämä läjä tässä sisältää huivin, myssyn ja kämmekkäät!

Kuten näette, ja mallina minä itse! Ja katsokaa miten autenttisessa maalaisympäristössä! Takana vanha navetan seinä, ja toisella puolella minun ja veljeni vanha leikkimökki! Ja edesmenneen pappani tekemä lintulauta! Heh!

Malli: Novita Kevät 2011 lehdestä pipo ja neulottu kaulaliina, lisäksi omasta päästä tekaistut jämälankakämmekkäät

Lanka: juuri sitä mitä ohjeessakin, eli Novita Puro Kukkaniitty

Koukku ja puikot: koukku 4mm ja puikot 6mm

Kulutus: pipo 65g, kaulaliina 187g, kämmekkäät 53g

Ostin lankaa siis aivan ohjeen mukaan pipoon 2 kerää ja huiviin 4 kerää. Yhteensä näistä tulee siis 305g lankaa. Tuo ylimääräinen selittyy sillä, että kämmekkäiden virkkausosuudessa aivan uloimmat kerrokset on tehty väriin sopivalla hahtuvalangalla, koska se jämä kertakaikkiaan loppui vähän liian aikaisin! Mutta tulipahan näillä kämmekkäillä siis avattua Jämäkuun tilikin! Eikä jäänyt yhden yhtäkään senttiä tätä lankaa nurkkiin kiertelemään! Hyvä hyvä!

Mutta nyt tämä tyttö lopettaa nämä pulinat, ja pistelee tulemaan omaksi ilokseen räiskimiään värikuvapläjäyksiä! (joo, tiedetään, taitaa mennä vähän överiksi, mutta olen aivan täysintotaalisenkertakaikkisen myyty näille ihanille väreille! Tästä tuli mun ehdoton suosikkisetti heti! Ja onneksi on ensitalvi!

Tosi pahoillani tästä! Olen niin innoissani näistä väreistä, että en vaan saa tarpeekseni niiden kuvaamisesta!