Olen aivan onnesta mykkyrällä! Sain ihka ensimmäisen tunnustuken tämän vajaan vuoden vanhan blogini aikana! Siis voe elämä, kyllä on kivaa kun jonkun mielestä olen nämä ansainnut! Kiitos siis  tuhannesti Enkuli!!! Kyllä tyli niin hyvä mieli!

      

Ja tähän haasteeseenhan kuului, että kertoo 7 faktaa itsestään... Jaahans, mistähän me oikein aloitetaan...

1. Olen hyvä aloittamaan milloin mitäkin, mutta loppuun saaminen saattaa venähtää... tämä blogi onneksi auttaa siinä, kun on kiva esitellä niitä valmiita värkkäyksiä, keskeneräisiä ei kyllä kehtaa näytellä!

2. Rakastan kalaruokia, etenkin kylmäsavulohi on aivan ehdoton ruokahittini! Tänäänkin aion syödä paistettuja ahvenfileitä! Nam!

3. Olen ilmeisesti ikuinen laihduttaja... muutama ylimääräinen kilo, jotka eivät vaan lähde millään! Tykkään siis ilmeisesti liikaa karkista, suklaasta ja pullasta...

4. Olen kotoisin maalta, ja unelmoin omakotitalosta maaseudulla, nyt siis kuitenkin olen kaupunkilainen...

5. Olen hirveä hamstraamaan kaikkea langoista kankaisiin, helmistä pitseihin, paljeteista kartonkeihin....

6. Graduni on edelleen tekemättä, mutta tarkoitus olisi pikimmiten saada se alta pois....

7. Olen yleensä tosi pikkutarkka ja turhaksi asti täydellisyyden tavoittelija! Ja vaikka tämän tiedän, en oikein pysty tätä luonteenpiirrettä muuttamaan! Jos siis kämmään pitsihuivissa heti alkuunsa, puran vaikka koko työn, jos virhe häiritsee vähääkään... Vähemmän ottaa päähän neuloa uudestaan, kuin katsella viallista työtä...!

Ja sitten tämä tunnustus piti antaa eteenpäin 15 blogille, ja heille pitää heidän blogissaan kertoa tämän tunnustuksen saamisesta. Minä seuraan todella montaa eri blogia, joten valita oli vaikea. Tässä nämä valitut tulevat, eivät missään eritysessä järjestyksessä:

Alisa-Inkerin nukkekoti

Eevert Taavitsaisen talo

Villaviidakko

Pähkinänkuoressa

Neferi

Piironki

Tintin luomukset

Maikin tilkut

Aavan nurkka

Nonna Elizabetta

Knitta Pötkylöitä

Harrastusten tuotoksia

Virkattu Lintu

Cup Cake

Irman Kammari

No niin, tässä siis nämä, vaikka näitä olis voinu antaa vielä viisi kertaa enemmän...

*  *  *

ja sitten päästään toiseen asiaan, eli Pillow Swap -saamiseeni! Eli tämä tyyny jonka esittelen, on minun, ja sen on taidolla ja todella kauniisti valmistanut Nataly

Tässä se on kuvattuna kirkkaassa auringonvalossa, vaikka näyttääkin auringon laskulta! Kaunis, eikö olekin!

Tässä kuvassa koko paketti:

Tyynynliinan lisäksi kaunis kortti, ihanaa venäläistä suklaata (joka on kuvatessa jo syöty!) ja kaunis kankainen pussi, johon tyynynliina oli pakattu! Kiitos Nataly vielä kerran, tämä oli aivan älyttömän kaunis paketti!

  

Ja minä saan onneksi nautiskella tästä kauniista tyynystä ihan livena, te saatte nyt nauttia siitä kuvina! Olkaa hyvät:

 

 

 

 

Ikävää tässä jutussa on se, että pahoin pelkään, että posti täällä tai Venäjällä on hukannut minun lähettämäni paketin... Se on nyt ollut 3 viikkoa kauemmin matkalla, kuin tämä saamani paketti, joten ei oikein hyvältä näytä... Huomenna yritän ehtiä postiin vähän kyselemään sen paketin perään. Tulen kyllä äärimmäisen vihaiseksi, jos se paketti on kadonnut... koska Nataly:lle tekemäni tyynyliina oli jotain sellaista, jonka tekemisestä olen haaveillut jo kauan... ja sitä tehdessäni toimin itselleni hyvin epätyypillisesti, eli en mittaillut ja piirrellyt kaikkea valmiiksi, vaan tein sen "tunteella" ja "silmällä" ja lopputulos oli mielestäni aivan ihana! Tosi aivan täysin erilainen kuin tämä! Mutta tähän asiaan palaan, kunhan saan vastauksen, mitä sille paketille on tapahtunut... Pahat on kyllä aavistukset....